26 sierpnia 2012

Mini kanapeczki


Fajni ludzie, smakowite jedzenie, dobry alkohol to jest to co lubię :) Dużą satysfakcję sprawia mi jak moim Gościom smakują przygotowane przeze mnie potrawy. Ostatnio na babskim spotkanku sprawdziły się mini kanapeczki z sałatką. Chlebek specjalnie upiekłam w małej foremce by uzyskać po pokrojeniu mini kromeczki. Przepis na chleb znajdziecie tutaj. Kromeczki posmarowałam masłem, nałożyłam na nie sałatkę i mini pychotki były gotowe.


Sałatka z cieciorką 

Składniki:

puszka cieciorki (ok 400g)
2 puszki tuńczyka
10 pokrojonych, suszonych pomidorów z oleju
kilka gałązek bazylii
kilka gałązek natki pietruszki
2-3 ząbki przeciśniętego czosnku 
1 łyżka oliwy z oliwek
4 łyżki octu balsamicznego
pieprz, przyprawa do ryb

 Wszystkie składniki wrzucamy do miski i mieszamy razem. Ilość poszczególnych składników w zależności od upodobań smakowych można modyfikować.Smacznego.


2 komentarze:

  1. urocze! a jakie smaczne pewnie do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne!!! ten smak do dziś za mną chodzi:)dzięki Inuś! Ola

    OdpowiedzUsuń