26 lutego 2013

Spaghetti z krewetkami w sosie koperkowym


Na samo słowo "krewetki" Moja Połówka robiła dziwne miny i słyszałam "ble". Natomiast ja chciałam ich w końcu spróbować. Wymyśliłam, że muszę je jakoś przemycić. Kupiłam ugotowane i obrane krewetki. Pokroiłam je na mniejsze części i dodałam do sosu by nie rzucały się w oczy. Danie zostało przygotowane i podane. Oczywiście dopiero po Jego wstępnej degustacji przyznałam się, co pływa w sosie :P Krewetki okazały się smakowite i na pewno jeszcze nie jedno danie skosztujemy z ich udziałem :)  

Spaghetti z krewetkami w sosie koperkowym

Składniki:

obrane i ugotowane krewetki- ilość zależy od tego jak je lubicie :)
masło klarowane do smażenia
ząbek czosnku
cebula
100 ml białego wina
sok z połowy cytryny
200 ml śmietany
ok 50 g posiekanego koperku
sól, pieprz
makaron spaghetti

Cebulę kroimy w kostkę i szklimy na maśle. Dodajemy białe wino, sok z cytryny i podgrzewamy kilka minut. Dolewamy śmietanę i wsypujemy posiekany koperek. Na koniec wrzucamy krewetki. Doprawiamy solą i pieprzem.Tak przygotowany sos z krewetkami podajemy z ugotowanym makaronem spaghetti.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz