24 lipca 2013

Domowa vegeta według Kasi Bosackiej


Miałam dość sklepowych jarzynek z różnymi dziwnymi składnikami. Dlatego, jak tylko obejrzałam program Kasi Bosackiej "Wiem, co jem i wiem, co kupuje", postanowiłam wykorzystać Jej przepis na domową vegetę. Robi się ją szybko, z łatwo dostępnych składników. 


Domowa vegeta

Składniki:

4 łyżki suszonych warzyw
3 łyżki suszonego lubczyku
1 łyżka prażonej cebuli
1 łyżka soli morskiej
1/3 łyżeczki kurkumy

Wszystkie składniki umieszczamy w młynku i mielimy. W zależności od naszych upodobań grubo albo drobno. Przesypujemy do szczelnego pojemniczka i gotowe :)

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł... a ten program musiałam pominąć... pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł polecam i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście dobry pomysł, a warzywa suszone skąd bierzesz? Ja oczywiście już kombinuję, żeby je samodzielnie ususzyć, ale pewnie nie jest to łatwe przedsięwzięcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie próbowałam jeszcze suszyć warzyw :) Zaopatruje się w nie w Kauflandzie, na dziale z przyprawami :)

      Usuń