26 września 2013

Szydełkowe miseczki


 W mej "kolekcji" szydełkowych serwetek znalazło się kilka ładnych, pojedynczych serwetek, którym wymyśliłam nowe zastosowanie. Rozrobiłam klej do tapet w proporcji podanej na opakowaniu, oczywiście w dostosowanej do potrzeb ilości. Każdą serwetkę pojedynczo zanurzałam w kleju, tak by klej wnikał w każdą nitkę. Potem taką serwetki rozkładałam na różnych naczyniach, które przygotowałam wcześniej, przymierzając suchą jeszcze serwetkę do różnych misek i salaterek. Porozkładane serwetki zostawiałam, aż klej wysechł. Dla lepszego efektu można w trakcie wysychania pędzelkiem nałożyć drugą warstwę kleju na zewnętrzna część serwetek. Po wyschnięciu serwetki spryskałam obficie bezbarwnym lakierem w sprayu. I tym sposobem ze zwykłych szydełkowych serwetek powstały efektowne miseczki, które można wykorzystać na wiele sposobów.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz